Logo kujundamine ja brändiraamatu valmistamine
Kujundame logosid ja brände. Usume, et tugeva visuaalse identiteedi loomise retsept koosneb heast maitsest, intuitsioonist ja taustainfo kogumisest. Logo võib tunduda lihtsalt üks kirjatüübiga kirjutatud sõna. Teinekord on font ka täitsa tavaline ja igav. Lihtsuses peitub võlu ja detailid loovad lõpptulemuse ning neid märgatakse alateadlikult. Usume, et meie loodud firmastiil esindab ettevõtteid suurepäraselt.

Milline on meie arvates hea logo
Tugeva brändi identiteedi loomisel eelistame klassikalisemaid lahendusi. Meile meeldib eksperimenteerida ning luua ka erilisemaid lahendusi. Üldjuhul jäävad need niiöelda ajutiste või ürituste logodeks. Teinekord, kui teame, et kasutatav logo on praktiliselt täies ulatuses digitaalselt kasutatav, lubame endale ka veidi dünaamilisemat lähenemist.
Hea logo peab eristama ettevõtet konkurentidest ehk seal peab olema karakter. Ühevärviline kasutusvõimalus on rangelt soovituslik. Logo peab olema loetav ka võimalikult väikeses suuruses. Me ei arva, et logo peaks tingimata järgima viimase aja disainitrende. Hea logo on ajatu ja meeldejääv.
Me oleme hea meelega valmis aitama teie ettevõttel viia oma bränd järgmisele tasemele. Kui vajate logo ja brändiraamatu kujundamist võtke julgelt ühendust ja räägime läbi mida on vaja ning kuidas saame abiks olla.

Brändiraamat ehk korporatiivse visuaalse identiteedi käsiraamat
Kõlab keeruliselt? CVI ehk "Corporate Visual Identity" on see dokument, mida mõtleme. Tegelikult võime kasutada ka nimetust brändiraamat, logoraamat või logo kasutamise eeskirjad. Viimane on vast kõige kitsam ja piiravam, aga tegelikult pole nimetatud dokumendi eesmärk muuta asju keerulisemaks.
Brändiraamatu eesmärk on jäädvustada ettevõtte visuaalse identiteedi kasutamise reeglid. Sõltuvalt brändiraamatu mahukusest võib see sisaldada lisaks logo kasutamise reeglitele ja juhisteke ka palju muud. Alates ettevõtte väärtustest kuni defineeritud kommunikatsiooni toonini.


Minimaalselt võiks brandiraamatus olla välja toodud logo kasutatavad versioonid ja reeglid. Ettevõtte kasutatavad värvid ja kirjatüübid. Üldjuhul on välja toodud ka põhiliste brändimaterjalide kujundusnäidised. Visiitkaardid, kirjapõhjad, reklaamipõhjad, presentatsiooni slaidid, uudiskirja ja veebilehe kujundusvaated, sotsiaalmeedia postituste näited ja muu graafiline disain.
Bränd on oluline
Bränd ei ole ainult logo. Logo on brändi osa. Bränd on kliendi tunnetus tootest, teenusest või firmast. See on iga kliendi jaoks unikaalne. Fakt on, et kliendid suhtuvad heasse disaini positiivselt. See loob usaldust ja näitab ettevõtte tugevust. Tugeva brändiga ettevõtted saavad rohkem päringuid ja teevad selle tulemusena suuremat müüki.