Hea visiitkaart
Nimekaardi andmine on hea žest
Esmamulje on oluline. Visiitkaardi saaja jaoks võib see olla esimene kokkupuude teie ettevõttega. Visiitkaart võimaldab füüsiliselt tunnetada teie ettevõtte olemust.
Disain - nii visuaalne kui käega katsutav, loob mulje, mis liiki ettevõttega on tegu. Kas ollakse pigem mooderne või traditsiooniline? Kas soovitakse olla silmapaistev ja trendikas? Või on tähtis info edastamine? Kvaliteetne ja meeldejääv visiitkaart tekitab positiivse emotsiooni nii saajale kui andjale.
Mis on hea visiitkaardi omadused?
Toon välja mõned omadused, millele tasub mõelda enne visiitkaartide tellimist. Proffessionaalsed graafilised disainerid ja trükikojad saavad kindlasti anda täpsemalt nõu ja näidata ka erinevaid disainitud ja trükitud nimekaardi lahendusi.
Visiitkaardi disain
Visiitkaardi graafiline disain peab sobituma ettevõtte brändiga. Disaini puhul tasub läbi mõelda, milliseid andmeid visiitkaardile trükkida. Rohkem ei ole alati parem. Gives kujundame visiitkaarte üldjuhul klientidele firmastiili paki osana. Kui teie ettevõttel ei ole brändiraamatut siis selle valmistamisest saate lugeda logo kujundamise alamlehelt. Hea disainiga nimekaart tekitab saajas usaldust teie ettevõtte vastu. Visiitkaartide trükki me ei paku, aga kindlasti leiame teenusepakkujad, kes aitavad meie disaini ideed kvaliteetselt teostada.
Visiitkaardi materjal
Visiitkaardi paberi valik on väga oluline. Materjalina eo pea tingimata kasutama ainult paberit. Enamlevinud nimekaardi materjalidest võiks veel tuua välja plastiku, puidu ja metalli. Trükiste puhul loob materjali valik suure osa visuaalsest üldmuljest. Ükskõik kui hea ei ole graafiline disain, siis kehvale paberile trükkides ei saa suurepärast lõpptulemust. Valitud (paberi) materjalist oleneb ka visiitkaardi vastupidavus.
Siledam ja läikiv paber loob mulje moodsamast ettevõttest. Kerge tekstuuriga paksem paber mõjub luksuslikumalt. See võib samahästi sobida ka disaini tähtsustavale startupile. Ökoloogilised paberid sobivad ettevõtetele, kelle jaoks on looduslähedus oluline argument. Kui visiitkaardid pole mõeldud suures koguses jagamiseks, siis soovitame igal juhul investeerida kvaliteetsesse paberisse.
Varem mainitud puit ja metall on visiitkaartide tootmisel äärmused. Need ei ole kõige praktilisemad materjalid täitmaks visiitkaardi ülesannet küll aga võivad mõjuda effektsena. Ehk teatud juhtudel kui on vaja luua wow effekti võib mõelda ka kastust välja huvitavamate materjalide kasutamisele.
Vistiikaardi trükkimine ja järeltöötlus
Siiditrükk on kvaliteetseim ja parimate värvidega. Samas on see digitrükist kallim, eriti just väikeste koguste juures.
Lisaks trükivärvidele tasub mõelda ka sisse pressitud või UV-lakiga kaetud lahendustele. Võimalik on lõigata visiitkaarte erikujuliseks. Stantsida tükke välja. Katsetades võib jõuda väga huvitavate visiitkaartide erilahendusteni.
Visiitkaarte tasub tellida
Visiitkaardid tasub kindlasti tellida, kui teil on näost-näkku kohtumisi klientidega. Varasemalt oli visiitkaardi eesmärk informatsiooni edastus ja talletamine, tänapäeval pigem viisakus- ja turundustegevus. Odavamad visiitkaardid täidavad informatsiooni edastamise ülesannet, kuid erilisem visiitkaart jääb meelde ning näitab ettevõtte klassi. Meie usume, et visiitkaarti tasub investeerida.
Kui vajad omanäolist visiitkaardi kujundust siis saad graafilise disaini teenuse alt lugeda lähemalt kuidas töötame. Alustava ettevõtte puhul või kui tunned, et teie logo ja firmastiil vajaks uuendamist tutvu logo kujundamise teenusega.