DisainBränding

Hea visiitkaart

Kas visiitkaardid on jäänud ajalukku? Rahakottide kaasaskandmist asendab mobiiltelefon kus on saadaval erinevad maksekaardid, kontaktid ja ligipääs Interneti andmebaasidele. Kirjutame kas meie arvates visiitkaarte on üldse mõtet enam teha? Ja kui teha, siis millele tähelepanu pöörata.

Visiitkaardi andmine on hea žest

Esmamulje on oluline. Visiitkaardi saaja jaoks võib see olla esimene kokkupuude teie ettevõttega. Visiitkaart võimaldab füüsiliselt tunnetada teie ettevõtte olemust.

Disain nii visuaalne kui käega katsutav loob mulje mis liiki ettevõttega on tegu. Kas ollakse pigem moodne või traditsiooniline. Soovitakse olla silmapaistev ja trendikas või on tähtis info edastamine. Kvaliteetne ja meeldejääv visiitkaart tekitab positiivse emotsiooni nii saajale kui andjale.

Mis on hea visiitkaardi omadused?

Toome välja mõned omadused millele tasub mõelda enne visiitkaartide tellimist. Proffessionaalsed disainerid ja trükikojad saavad kindlasti anda täpsemalt nõu ja näidata ka erinevaid visiitkaardi lahendusi.

Disain

Visiitkaardi graafiline disain peab sobituma ettevõtte brändiga. Disaini puhul tasub läbi mõelda milliseid andmeid kaardil kuvada. Rohkem ei ole alati parem. Gives kujundame üldjuhul visiitkaarte oma klientidele firmastiili pakki osana. Hea disainiga nimekaart tekitab saajas usaldust teie ettevõtte vastu. Visiitkaartide trükki me ei paku aga kindlasti leiame teenusepakkujad kes meie ideed saavad kvaliteetselt teostada.

Materjal

Paberi valik on väga oluline. Materjalina kasutama tingimata ainult paberit. Enamlevinud materjalidest võiks veel tuua välja plastiku, puidu ja metalli. Trükiste puhul moodustab materjali valik suure osa visuaalsest üldmuljest. Ükskõik kui hea ei ole graafiline disain siis kehvale paberile trükkides ei jää lõpptulemus hea. Valitud paberi materjalist oleneb ka visiitkaardi vastupidavus.

Siledam ja läikiv paber loob mulje moodsamast ettevõttest. Paksem paber kerge tekstuuriga on tunnetus luksuslikum. See võib samahästi sobida ka disaini tähtsustavale startupile. Ökoloogilised paberid sobivad ettevõtetele kelle jaoks on looduslähedus oluline müügiargument. Juhul kui visiitkaarte pole mõeldud suures koguses jagamiseks soovitame igal juhul investeerida kvaliteetsesse paberisse.

Varasemalt mainitud puit ja metall on küll äärmused. Need ei ole kõige praktilisemad täitmaks visiitkaardi ülesannet aga võivad mõjuda effektsena.

Vistiikaardi trükkimine ja järeltöötlus

Siiditrükk on kvaliteetseim ja parimate värvidega. Samas on see digitrükist kallim, eriti just väikeste koguste juures.

Lisaks trükivärvidele võib mõelda ka sisse pressitud või UV-lakiga kaetud lahendustele. Võimalik on lõigata visiitkaarte erikujuliseks. Stantsida tükke välja. Katsetades võib jõuda väga huvitavate visiitkaartide erilahendusteni.

Visiitkaarte tasub tellida

Visiitkaardid tasub kindlasti tellida, kui teiel on kohtumisi klientidega. Varasemalt oli visiitkaardi eesmärk pigem informatsiooni edastus ja talletamine. Tänasel päeval on nimekaardi andmine muutunud pigem viisakus ja turundus tegevuseks. Odavamad visiitkaardid täidavad informatsiooni edastamise ülesannet, kuid erilisem visiitkaart jääb meelde ning näitab ettevõtte klassi. Meie usume, et visiitkaarti tasub investeerida.