UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus

Uikaalse disaini ja läbimõeldud kasutusmugavusega kodulehtede tegemine

Koduleht on üks olulisemaid reklaamikanaleid. Kasutajasõbralik ja hästi kujundatud koduleht loob usaldust ning suurendab müüki. Gives teeme nii kodulehtede täislahendusi kui ka ainult kindlaid etappe - UI/UX disaini, veebilehtede prototüüpe või arendust.

Moodsad ja kasutajasõbralikud kodulehed

Kuidas valmistame tulemusi toova kodulehe?

Olenemata kodulehe projekti keerukusest alustame planeerimisega. Kaardistame vajadused ja esialgsed soovid, ideed ning võimalused. Meie jaoks on tähtis, et saame aru klientide vajadustest ja mida on hea kodulehe tegemiseks vaja teha.

Iga projekti puhul vaatame otsa kliendi brändile ja sihtgrupile ning loome kodulehe kujunduse, mis oleks unikaalne ning tooks tulemusi. Hea veebidisaini eesmärk on ennekõike tõsta usaldusväärsust.

Tänapäeval on mobiilsete seadmete kasutajate hulk ületamas süle- ja lauaarvutite kasutajaid. Kodulehte kujundades peab tähelepanu pöörama sellele, et see näeks hea välja ja töötaks erinevates seadmetes. Ehk kodulehe kujundus peab olema nö responsive. See tähendab, et ühele põhjale tehtud koduleht näeb hea välja nii mobiilis kui lauaarvutis.

Kodulehe kujundus

Keskmiselt kulub kasutajal koduleheküljest arvamuse kujundamiseks 0,05 sekundit. Ka kõige parem tekstikirjutaja ega müügispetsialist ei saa sellise ajaga oma tööd maksma panna. Arvamuse loomine on põhiliselt kodulehe visuaalse disaini küsimus. Kui kasutaja otsustab leheküljele jääda, siis tulevad mängu hea kasutusmugavus, löövad sisutekstid ja psühholoogilised trikid, mis panevad kasutaja ostma. Gives loome moodsat, kasutajasõbralikku ja minimalistlikku veebidisaini.

Kodulehe kujundaja

Give tugevus on just unikaalsete ja läbimõeldud kodulehtede kujunduste loomises. Kuna me ei kasuta valmiskujundusi siis on enamus meie loodud kodulehtede kujundusi kindlasti omanäolise käekirjaga. Samas vaadates varasemalt tehtud kodulehtede projekte usume, et leiame pea igat tüüpi ettevõttele sobiva veebilehe kujunduse. Kindlasti soovitame enne kodulehe tellimist uurida veebidisaineri käekirja ja veenduda selles, et saate unikaalse loovlahenduse mis on mõeldud just teie brändile. Iga veebidisainer on hea meelega nõus tutvustama oma tehtud töid ja rääkima lähemalt miks midagi sai just nii tehtud.

Minimalistlik moodne veebidisain

Kodulehe struktuur ja wireframed

Tänapäeval võib kodulehekülg olla nii üheleheline maandumisleht kus vajalik info on eri sektsioonidena välja toodud kui ka sadade sisulehtedega. Kodulehe valmistamise projekt peaks algama sitemapi loomisest. Struktuur ehk sitemap näitab ära kodulehe sisu jaotuse ja kuidas toimub navigeerimine erinevate alamlehtede vahel. See kindlustab, et koduleht on loogiliselt üles ehitatud ja kasutajatel on lihtne informatsiooni leida. Sitemapi põhjal selgub millised unikaalsed kodulehe alamlehed tuleb kujundada. Näiteks kui kodulehel on uudiste või blogi sektsioon siis igat avatud blogi postitust ei ole vajalikeraldi kujundada. Veebidisaineri kujundab ühe lehekülje vaate kus oleks esindatud kõik blogis kasutatavad komponendid.

Wireframe’id on kodulehe alamlehtede visuaalsed kavandid, mis näitavad lehe ülesehitust, elemente ja nende paigutust. Wireframed aitavad mõista, kuidas sisu hakkab välja nägema ja milline on kodulehe funksionaalsus. Üldjuhul on wireframed väga lakoonilised ja mustvalged. Give praktikas oleme näinud, et klientidel on wireframesid raske mõista ja lihtsamate projektide puhul neid ei kasuta. Keerukamate kodulehtede valmistamise puhul aitab wireframede loomine säästa aega. Sõltuvalt projektist võivad wireframed olla ka vajalik sisend sisuloojatele, et nad mõistaksid kuhu ja mis mahus sisu on vaja.

Kohanduv ehk responsive kodulehe disain

Kohanduv veebilehe disain on oluline, sest see tagab, et koduleht näeb hea välja erinevates seadmetes, sealhulgas lauaarvutite ekraanidel kui ka mobiilides. Kasutajasõbralik ja ligipääsetav disain kindlustab informatsiooni leitavuse ja jätab ettevõttest hea mulje. Erinevates seadmetes võib projektist olenevalt olla ka kasutajatel veidi erinev eesmärk ja seda kõike on kujundades hea läbi mängida.

Praktikas tähendab see seda, et veebidisainer peab kujundama (Figmas, Sketchis või muus veebidisaini tarkvaras) kodulehekülje esilehe ja alamlehtede kujundusvaated erinevate seadmete jaoks. Gives kujundame enamasti desktop ja mobiili vaate. Keerukamate või tähtsamate projektide puhul aga võib ühest alamlehest olla kujundatud ohkem vaateid. Näiteks laiekraanide-, väiksem sülearvuti-, tahvelarvuti- ja mobiilivaade. Maailmas on levinud mõiste "mobile first" ehk mobiilile enne. Kodulehtede disaini puhul on meie tööjaotus aga selline, et kõigepealt loome vaated suurtele ekraanidele ja kui need on klientide poolt kinnitatud siis mobiilile. Selline töö jaotus kindlustab selle, et disain ja bränding saab maksimaalselt tähelepanu ning projekt kulgeb kiiremini. Juhul kui on soove muudatusteks siis neid saab teha ühes vaates mitte mitmes korraga.

Kodulehe konversiooni optimiseerimine

Omame kogemust müügile orienteeritud kodulehekülgede kujundamisel, aga erinevalt spetsiaalselt selle suunaga agentuuridest, pöörame rohkem rõhku visuaalsele disainile. Pelgalt numbreid taga ajades unustatakse tihtipeale ära bränding. Leiame, et maitsekas kodulehe disain ning õigelt sihtgrupilt saadud päringud loovad pikaajalist väärtus. Iga kodulehe disaini investeeritud euro teenib ennast mitmekordselt tagasi.

Kodulehe prototüüp

Klikitavad veebilehtede prototüüpe kasutame ideede ja kujunduste testimiseks. Visuaalne ülevaade aitab klientidel mõista kodulehe lõpplahendust. Prototüüpimine laseb UI/UX disaini kasutajate tagasiside põhjal täiustada. See hoiab kokku omakorda kodulehe valmistamise aega. Animeeritud prototüüpe kasutame kodulehtede või veebirakenduste ideede visualiseerimiseks ja lähteülesandeks programmeerijatele.

Kodulehtede programmeerimine

Kodulehtede kujundustest teeme brauseritele sobiva front-end koodi (html/css/js). Enamike projektide puhul kirjutame koodi ise ja töö kiirendamiseks kasutame erinevaid raamistikke näiteks Tailwind ja Bootstrap. Viimasel ajal on no-code lahendused teinud suure arengu hüppe ja kasutame ka neid. Kui sa veel ei tea mis see on siis loe no-codest siit. Sisuhaldussüsteemidest (CMS) kasutame Wordpressi ja Webflowd. Alati ei ole kodulehe valmistamisel sisuhaldussüsteemi otstarbekas kasutada. CMSiga sidumine muudab kodulehe projekti keerukamaks. Wordpressi peale ehitatud kodulehed vajavad perioodilist uuendamist. Milline lahendus on teie kodulehe valmistamisel kõige otstarbekam, seda saame koos arutada.

Webflow kodulehekülg
Veebilehekülje programmeerimine

Programmeerime erilahendusi. Liidestame erinevaid teenuseid ning vajadusel loome API-sid. Tehniline kompetents on PHP-st Reactini. Millist veebitehnoloogiat kasutada, seda saame otsustada vastavalt projektile. Mõtleme kliendipõhiselt ja valime lahendused, mis täidavad püstitatud eesmärke.

Korduma Kippuvad Küsimused

Kodulehtede tegemise kohta

  • Miks peaksin valima Give digiagentuuri kodulehe loomiseks?

    Kui soovite partnerit kes hoolib oma tööst ja suudab Eestis pakkuda maailma tipptasemel teenust siis oleme päris hea valik.

    Me oleme töödandud või teinud projektipõhist koostööd juhtivate Eesti agentuuridega ja proovime väga selgelt vältida seal esinevaid probleeme.

  • Kui palju maksab kodulehe tegemine?

    Kodulehed on väga erineva mahu ja keerukusega ning ühte numbrit ei saa välja kirjutada. Turul on pakkujaid kes teeksid teile kodulehe mõnesaja euro eest.

    Me ei kasuta üldiselt valmiskujundusi ja kõik kodulehe projektid valmivad vastavalt klientide vajadustele. Keskmise kodulehe puhul võiks hakkama saada nelja kohalise numbriga. Kõige soodsamalt saame kodulehti pakkuda Frameri platvormile.

    Pakume ka fikseeritud kuumaksuga (3500€+km) Framer/Webflow kodulehe valmistamise, halduse ning graafilise ja ui/ux disaini tervikteenust. Saate meilt tellida piiramatult kujundustöid (nt. maandumislehed, kodulehe uuendused, reklaampostitused jne.) ja no-code tarkvara arendust. Enamik ülesandeid va. suuremahulised tööd valmivad tööpäevadel 48 tunni jooksul. Samal tasemel ui/ux disaineri ja veebiarendaja palkamisega võite kokku hoida üle 50% tööjõukuludest ehk säästa aastas kümmneid tuhandeid eurosid.

    Soovitame oma eelarvest rääkida ja siis saame teha teile pakkumise mida meie eelarve piires teeksime.

  • Kas te pakute ka kodulehe haldust ja hooldust?

    Jah!

    Kuigi oleme spetsialiseerunud kodulehtede erilahenduste loomisele ja kõige enam meeldib meile lahendada uusi ülesandeid siis ei jäta me ühtegi klienti ka hiljem hätta. Aitame teid nii kodulehekülje testimise, analüütika kui sisu uuendusega. Vajadusel teeme koostööd nt. SEO spetsialistide, fotograafide ja sisu kirjutajatega.

    Frameri ja Webflow no-code tarkvara põhjale ehitatud veebilehtede suur pluss on see, et nad ei vaja eraldi uuendamist. Wordpressi peale ehitatud kodulehti soovitame uuendada 1-2 korda aastas.

  • Kuidas suurendada müüki läbi kodulehe?

    Veenduge, et teie kodulehekülg avaneb kiiresti, on kaasaegne ja usaldusväärse disainiga ning selge sisuga.

    Kasutage sobivaid märksõnu ja SEO-strateegiaid, et teie koduleht ilmuks otsingumootorites kõrgemal. Tehke ostuprotsess võimalikult lihtsaks ja selgeks, vähendades takistusi klientidele ostude sooritamisel. Pakkuge kiiret ja professionaalset klienditeenindust, et vastata küsimustele ja aidata võimalike ostude tegemisel.

    Müügi suurendamine nõuab pidevat testimist, jälgimist ja kohandamist vastavalt tulemustele. Olge avatud uutele ideedele ja jälgige oma kodulehe analüütikat, et mõista, mis toimib kõige paremini teie sihtgrupi jaoks.

  • Kas saame ligipääsu kodulehe failidele või hoiate neid lukus?

    Ei, me ei hoia asju lukus või ei piira teie ligipääsu. Meie ärimudel ei põhine klientide jõuga kinnihoidmisel.

    Kodulehtede kujundused teeme enamasti Figmas. Eraldi disainifaile teile üle ei anta juhul kui tellite meilt ka kodulehe arenduse. Kui teil on oma meeskond või partner kes tegeleb veebiarendusega siis jagame tööfaile.

    Kui kodulehekülg on tehtud Frameri või Webflow tarkvara peale on teil täielik ligipääs.

    Wordpressi või muu ilma no-code tarkvarata arendatud kodulehekülje koodiga on keerulisem. Teil on alati ligipääs enda serverile. Aga arvestama peab sellega, et serveris olev kood võib olla varasemalt kompileeritud ja algne kodulehekülje arendus on meie versioonihalduses.

    Nii Figma disainifailide kui versioonihalduses asuva koodi jagamisel peab arvestama, et lisakasutajate lisamine on tasuline teenus ja platvormi kulud jäävad teie kanda.

  • Kuidas teha ise kodulehte?

    Ära tee ise kodulehte. Koduleht on teie ettevõtte üks kõige olulisemaid reklaamikanaleid. Jäta see töö neile spetsialistidele kes seda tööd oskavad ja teenid oma investeeringu kindlasti tagasi.

    Kui ikka soovid ise veebilehte teha siis võiksid alustuseks lugeda läbi meie kodulehe teemalised artiklid, et mõista millised osad kodulehtede tegemise juures on tähtsad ja kuhu fokuseerida

    Isetegija võiks veebilehe valmistamise puhul vaadata Webflow või Frameri poole ja lugeda nende õpetusi või vaadata Youtube videosid.

  • Kui kaua võtab veebilehe tegemine aega?

    Täpne aeg sõltub kodulehe keerukusest, kuid keskmiselt võib see varieeruda 4 kuni 8 nädala vahel.

    Palju sõltub ska ellest kui kiiresti olete te ise valmis tagasisidet andma ja milliseid materjale tuleb veebilehe sisu jaoks luua.

    Kui teil on kiiresti vaja kodulehte või kodulehe uuendust siis võtke kohe ühendust ja me leiame lahenduse. Põhjalikud teadmised kodulehtede valmistamisest ja väikeagentuuri paindlikkus võimaldab meil luua lahendusi mida mujalt on raske leida.

  • Kuidas tagate, et loodud koduleht vastab minu brändi isikupärale?

    Meie UI/UX disainer konsulteerib teiega, et mõista teie brändi ja visuaalset identiteeti ning integreerib need loodavasse kodulehe kujundusse. Give veebidisainides võib leida küll ühtseid joonid. Lihtsad puhtad vormid ja intuitiivne kasutusmugavus. Samas kui pöörate tähelepanu näete, et tegelikult omame kogemust väga erinevate ettevõtete kodulehtede kujundamisega ja leiame sobiva kujunduse igale alale.

    Kui teil on olemas firmastiil ja brändiraamat töötame selle põhjal. Kui brändiraamatut veel ei ole siis võibolla oleks mõistlik alustada selle kujundamisest. Lähemalt saate lugeda firmastiili ja logode kujundamise teenuse lehelt.

  • Miks te minu kodulehe päringule ei ole vastanud?

    Me vastame igale päringule. Enamasti vähemalt 48 tunni jooksul kui mitte kiiremini. Vaata spämmi kausta ja kui sealt ka meie vastust ei leia siis ole hea ning saada lihtsalt uus kodulehekülje päring. Või helista.

    Kui saatsid meile miski "külma" müügipakkumise siis vabandust aga jätame endale vabaduse mitte vastata

Kuidas saame kodulehe valmistamisega aidata?

Kui teie ettevõtte koduleht vajaks uuendamist või teil ei ole veel oma veebilehte, siis aitame. Olemasolevatele kodulehtedele pakume UI/UX analüüsi, et leida üles praegused veebilehe kitsaskohad. Suuremahulistele veebiprojektidele pakume konsultatsiooni. Aitame teie veebiprojektidel silma peal hoida, et kindlustada suurepärane lõpptulemus.