UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus

Graafiline disain ja reklaami kujundus

Reklaam ei ole mitte kulu, vaid investeering. Teeme graafilist disaini nii prinditud kui digitaalsetele pindadele. Kujundame erinevaid reklaamtrükiseid alates visiitkaardist kuni messiboksideni. Kõik, mis on vaja visuaalselt silmapaistvaks teha, saab tehtud.

Graafiline disain ajalehereklaami jaoks

Graafiline disain reklaamidele

Kas oled kunagi mõelnud, kuidas mõned reklaamid ja plakatid tunduvad nii erilised ja põnevad? Graafiline disain on maagia, mis ühendab värvid, kujundid ja kirjatüübid, et luua arusaadavat ja huvitavat sisu. Gives kujundame graafilisi loovlahendusi välireklaamile, mida märgatakse. Ainulaadsed ja meeldejäävad graafilise disaini lahendused köidavad vaatajate tähelepanu ja jätavad püsiva mulje. Nii suurendate brändi teadlikust, usaldust ja müüki. Gives disainime kõikvõimalike reklaame ja trükiseid.

Enamlevinud projektideks on reklaamplakatid ja voldikud ning firmastiiliga kaasas käiv graafika nagu visiitkaardi ja brändimaterjalide kujundused. Viimaste aastatega on OOH (Out of Home) reklaamis tõusnud esile digiekraanid. Kasutame neid pindu meelsasti ja loome sinna animeeritud reklaame. Give graafilisel disaineril on kogemus erinevate animatsiooni tehnoloogiatega ja see aitab valida iga projekti valmistamiseks kõige optimaalsemad lahendused.

Reklaam laual
Graafiline disain

Graafilise disaini teenused mida pakume

  • OOH reklaamide disain
  • Reklaamplakatite kujundamine
  • Voldikute, brošüüride ja muude trĂĽkiste disain
  • Visiitkaartide kujundamine
  • Brändimaterjalide kujundus (logo, visuaalne identiteet jne)
  • Pakendikujundus
  • Infograafika loomine
  • Digitaalse reklaami kujundamine
  • Sotsiaalmeedia graafika kujundus
  • Messibokside kujundamine
  • Presentatsioonide ja "pitch deckide" disainimine
  • Töökuulutuste disainimine
  • Bännerite kujundamine
  • Illustratsioonide loomine
  • Autokleebiste kujundamine
  • E-kaartide, kutsete ja diplomite disain

Korduma Kippuvad KĂĽsimused

Graafilise disaini kohta

  • Mis kogemus on Gives graafilise disainiga?

    Give on spetsialiseerunud kasutajasõbralike ja tipptasemel UI/UX disainilahenduste ja kodulehtede loomisele. Paljusid kliente aitame disaini terviklahendustega ja meie disainer on aga ligi 20 aasta jooksul kujundanud erinevaid brände ja graafikat.

    Kui me ise midagi teha ei oska või leiame, et mõistlik oleks kasutada mõnda teist eriala spetsialisti (nt. illustraatorit, 3D disainerit, desktopperit) siis saame neid kaasata vastavalt vajadusele ja võtame vastutuse projekti eduka kulgemise eest.

  • Kui palju maksab graafilise disaineri töö?

    Graafilise disaini hind sõltub töömahust.

    Lihstamate graafilise disaini lahenduste tellimisel ei peaks kartma, et see osutub liialt kalliks. Enamike graafilise disaini projektide puhul oskame teha ette hinnapakkumise ja nii ei pea te muretsema ĂĽllatavate kulude eest.

    Pakume ka fikseeritud kuumaksuga (3500€+km) piiramatut graafilise disaini tervikteenust. Lisaks on paketis ka Framer/Webflow kodulehe valmistamise, halduse ja ui/ux disaini teenused. Saate meilt tellida piiramatult kujundustöid (nt. maandumislehed, kodulehe uuendused, reklaampostitused jne.) ja no-code tarkvara arendust. Enamik ülesandeid va. suuremahulised tööd valmivad tööpäevadel 48 tunni jooksul. Samal tasemel ui/ux disaineri ja veebiarendaja palkamisega võite kokku hoida üle 50% tööjõukuludest ehk säästa aastas kümmneid tuhandeid eurosid.

  • Kui mulle ei meeldi teie töö kas teete ka muudatusi?

    Jah, ikka teeme!

    Meiele on tähtis, et kliendid oleksid ise rahul ja tunneksid uhkust oma ettevõtte graafika üle. Omalt poolt oskame alati selgitada miks mingisugused otsused said langetatud ja kuidas meie disaineri mõtteprotsess töötas.

    Praktikas tuleb ette ka olukordi kus klientidega kellega oleme üle 5 aasta koostööd teinud teeme ikka mitu graafilise disaini loovlahendust enne kui jõuame kinnitatud kujunduseni. Graafilises disainis ei saa alati eristada õiget ja valet. Või ei ole olemas ühte lahendust mis päris kindlasti töötab. Loovtöö protsessi osa on proovida erinevaid lahendusi kuni selgub see õige. Tavalise graafilise disaini projekti puhul proovime tavaliselt läbi mitu erinevat lahendust enne kui jõuame ideeni mis tundub õige ja sobilik esitlemiseks.

  • Mida tähendab prepress ehk trĂĽkiettevalmistus

    Prepress on graafilise disaini protsessi osa, mis hõlmab ettevalmistustöid trükimeedia tootmiseks. See etapp on oluline, kuna tagab trükifailide kvaliteedi ja sobivuse trükimasinatele. Prepress sisaldab selliseid tegevusi nagu värvihaldus, kujunduse optimeerimine trükiks, failiformaatide kohandamine trükimasinatele ja värvi eraldamine erinevate trükikomponentide jaoks. Selle eesmärk on tagada trükimeedia, nagu ajakirjad, brošüürid, plakatid jms, kvaliteetne ja veatu tootmine.

  • Kuidas luua ĂĽhtne visuaalne keel erinevates kanalites?

    Üldiselt peaks ühtse visuaalse keele kasutamine olema iga brändi jaoks oluline. See aitab teil silma paista ja erineda konkurentidest. Igal ettevõttel võiks olemas olla brändiraamat. Mis see on ja milleks kasulik saad lugeda firmastiili ja logode kujundamise teenuse lehelt.

    Kasutage sarnaseid värvitoone, fonte ja graafikat erinevates materjalides, et säilitada brändi ühtsus.

  • Mis Graafilise disaini programme te kasutate?

    Kasutame Adobe Creative Cloudis olevat kujundustarkvara. Digitaalse UI/UX disiani puhul lisaks Figmat või Sketci.

    Kliendina ei peaks te muretsema, et midagi jääb programmide taha. Omame kogemust Adobe Photoshopi, Illustraatori, AfterEffectsi, InDesigni ja teiste programmidega. 3D programmidest kasutame vabavaralist Blenderit ja Spline.

    Kui soovite meile edastada tööfaile oleks hea kui need kuuluvad Adobe tooteperekonda. Aga alati tasub üle küsida ja usun, et leiame lahendused ka muudele erijuhtudele.

  • Mis ajaks saate minu graafilise disaini projekti lõpetada?

    Give on väike agentuur ja meie töömaht on väga erinev. Mõnikord on jube kiire erinevate väiksemate tööde kujundamisega ja teinekord on rohkem vaba aega või tegeleme pikemate projektidega ning saame pisemaid graafilise disaini projekte nende vahele paigutada. Iga kujundatava töö puhul peab arvestama ka sellega, et töö valmimise aeg sõltub paljuski ka kliendilt saadud tagasisidest ja selle kiirusest.

    Kui lepime teie graafilise disaini projekti puhul kindla tähtaja siis võite olla kindlad, et teeme töö selleks ajaks valmis. Tähtaegadest kinni pidamine on meie jaoks väga oluline.

Graafilisse disaini tasub investeerida

Graafiline disain mängib olulist rolli turunduses. Läbimõeldud graafika aitab edastada sõnumeid ja emotsioone selgelt ja mõjusalt. Näiteks reklaamplakatid, veebireklaamid ja sotsiaalmeedia postitused, mis on atraktiivsed ja hästi kujundatud, meelitavad rohkem tähelepanu ning suurendavad tõenäosust, et inimesed nendega suhestuvad ja tooteid või teenuseid ostavad.

Graafiline disain kui investeering

Graafiline disain on strateegiline investeering, mis aitab ettevõttel luua tugeva brändi, suurendada müüki ja saavutada konkurentsieelist. Kvaliteetne graafika aitab edastada sõnumeid tõhusamalt ning kujundada ettevõtte identiteeti ja mainet, mis omakorda loob pikaajalisi suhteid klientidega ning soodustab ettevõtte edu ja kasvu. Kui teie ettevõttel on vajamistahes graafilise disaini lahendust tasub Givega ühendust võtta ja üheskoos arutada millised disaini lahendused tooksid kõige rohkem tulemust.