Meetod, mille abil võrreldakse kahte erinevat veebilehe versiooni või turunduskampaaniat, et teha kindlaks, milline neist toimib paremini.
Digitaalse turunduse analüüs, mis hõlmab veebiliikluse, käitumise ja konversioonide jälgimist, et saada teavet turunduskampaaniate tulemuste kohta. Tihti mõeldakse ka Google Analytics programmi.
Google'i reklaamiplatvorm, mis võimaldab ettevõtetel luua ja esitada sihtotstarbelisi reklaame Google'i otsingumootoris ja partnerveebisaitidel.
Liides, mis võimaldab erinevatel süsteemidel suhelda ja andmeid vahetada.
Sihtrühma, kellele digitaalne turundus on suunatud. See hõlmab demograafilisi, geograafilisi ja käitumisandmeid, mis võimaldavad paremini mõista sihtgrupi huvisid ja vajadusi.
Turundusprotsessi automatiseerimine, et vähendada töökoormust ja parandada tulemusi. Näiteks e-kirjade automaatne saatmine või isikupärastatud reklaamide genereerimine.
Business to Business. Ettevõtete vaheline kaubandus, kus üks ettevõte müüb oma tooteid või teenuseid teisele ettevõttele.
Veebisait, mis viitab teise veebisaidile, loob sellele backlinki, mis võib aidata sellel saidil otsingumootorite tulemustes paremini esineda.
Veebileht, mis sisaldab regulaarselt avaldatavaid artikleid või postitusi, mis on tihti seotud konkreetse teemaga.
Pildireklaamid, mis ilmuvad veebisaitidel ja mis võivad sisaldada nii teksti, pilte kui ka animatsioone.
Soovite endale animeeritud bännereid?Rakendus, mida kasutatakse veebilehtede sirvimiseks. Populaarsed brauserid hõlmavad Chrome, Firefox ja Safari. Eesti keeles tuntud ka kui sirvik.
Nupp, link või sõnum, mis kutsub külastajaid üles soovitud tegevuse tegemiseks, nagu registreerimine, ostmine või allalaadimine.
Protsent külastajatest, kes klikivad konkreetsele reklaamile või lingile, mis juhib neid veebisaidile.
Protsent külastajatest, kes sooritavad soovitud tegevuse, nagu ost või registreerimine.
Väikesed tekstifailid, mis salvestatakse kasutaja seadmesse ja mida kasutatakse veebisaidi kasutajate seadete ja info salvestamiseks.
Turundusstrateegia, mis kasutab digitaalseid kanaleid nagu veebisaidid, sotsiaalmeedia, e-posti turundus jne, et suhelda sihtgrupiga ja reklaamida tooteid või teenuseid.
Veebiaadress, mida kasutatakse veebisaidi identifitseerimiseks. Näiteks, "give.ee" on meie domeen.
Graafilised reklaamid, mis ilmuvad veebisaitidel, mobiilirakendustes ja muudes digitaalsetes kanalites.
Animeeritud bänneritest loe siit.Külastajad, kes jõuavad veebisaidile otseselt, kas sisestades veebiaadressi või klõpsates järjehoidjatel.
Toodete ja teenuste müük interneti kaudu, mis hõlmab veebipoe loomist ja turundamist, online maksevõimaluste kasutamist ning tarne- ja klienditeeninduse lahendusi.
Disainime ja arendame e-poode.Turundusstrateegia, mis kasutab e-posti sõnumeid, et suhelda sihtgrupiga ja edastada reklaamsõnumeid, uudiskirju, kampaaniaid jne. Kui otsite professionaalset uudiskirjade kujundust vaadake siia.
Protsent sotsiaalmeedia postituste vaatamistest, mis kaasavad kaasahaaravat sisu või käivitavad kasutajate vastukaja, nagu jagamine, kommentaarid või meeldimised.
Protsent külastajatest, kes lahkuvad veebisaidilt pärast konkreetse lehe külastamist või teatud tegevuse sooritamist.
Sisu, mis jääb ajatult aktuaalseks ja väärtuslikuks, sõltumata ajast ja trendidest, näiteks põhjalikud juhendid, teaduslikud artiklid jne.
Turundusstrateegia, mis kirjeldab klientide teekonda algsest teadlikkusest kuni ostu sooritamiseni, sealhulgas erinevaid müügitaotlusi, mis aitavad liigelda ostuotsuse poole.
Reklaamide arv, mis näidatakse ühele kasutajale teatud ajavahemiku jooksul.
Facebooki reklaamiplatvorm, mis võimaldab ettevõtetel kuvada sihtotstarbelisi reklaame Facebooki kasutajatele, põhinedes demograafilistel andmetel, huvide ja käitumise jälgimisel jne.
Sotsiaalmeedia kasutaja, kes jälgib teist kasutajat või ettevõtet, et saada teavet nende postituste, uudiste ja tegevuste kohta.
Interaktiivne disainitööriist, mis võimaldab kasutajatel luua ja jagada kasutajaliidese kujundusi ning prototüüpe veebi- ja mobiilirakenduste jaoks. Gives kasutame Figmat enamuse kodulehe kujundusprojektide puhul.
Disaini- ja prototüüpimistööriist, mis võimaldab kasutajatel luua interaktiivseid kujundusi, animatsioone ja kasutajaliidese prototüüpe ning neid testida erinevates seadmetes ja platvormides. Framerist saab rohkem lugeda artiklist.
Protokoll, mis võimaldab kasutajatel üles laadida, alla laadida ja hallata faile ja kaustu kaugserverites.
Adobe'i loodud tarkvara, mis võimaldas luua interaktiivseid veebilehti ja animatsioone. Tänapäeval on Flash asendunud avatud standarditega, näiteks HTML5, javascript ja CSS3.
Veebipõhine platvorm, kus kasutajad saavad avaldada arvamusi, küsida ja vastata küsimustele, jagada teavet jne. Forumeid on erinevaid teemasid käsitlevaid, näiteks reisifoorumid, toidufoorumid, programmeerimisfoorumid jne.
Eesti digiagentuur kes valmistab kodulehekülgi, UI/UX disaini, kujundab logosid ning reklaame.
Google'i veebianalüütika tööriist, mis võimaldab ettevõtetel jälgida oma veebisaidi külastatavust, kasutajakäitumist ja konversioonimäärasid ning luua erinevaid aruandeid.
Google'i reklaamiplatvorm, mis võimaldab ettevõtetel kuvada sihtotstarbelisi reklaame Google otsingutulemustes ja veebisaitidel, mis kuuluvad Google'i reklaamivõrgustikku.
Turundusstrateegia, mis võimaldab ettevõtetel kuvada sihtotstarbelisi reklaame kindlal geograafilisel piirkonnas, kasutades IP-aadresse, GPS-i, mobiilset andmeid jne.
Graafiline failivorming, mis võimaldab liikuvaid pilte, animatsioone ja lühivideoid talletada ja jagada veebis.
Sotsiaalmeedias kasutatav märksõna, mis aitab grupeerida ja leida seotud sisu ning suurendada postituste nähtavust ja levikut. #
Standardne märgistuskeel, mida kasutatakse veebilehtede struktuuri ja sisu kirjeldamiseks ja kujundamiseks.
Veebianalüütika tööriist, mis näitab, millised veebisaidi alad on kõige aktiivsemad ja mida kasutajad kõige enam vaatavad ja klikivad.
Sotsiaalmeedia turunduse tööriist, mis võimaldab kasutajatel hallata, jälgida ja ajastada sotsiaalmeedia postitusi erinevates kanalites, nagu Facebook, Twitter, Instagram jne.
Turundusstrateegia, mis keskendub potentsiaalsete klientide ligimeelitamisele väärtusliku sisu ja kvaliteetse kogemuse kaudu.
Populaarne sotsiaalmeedia platvorm, mis võimaldab kasutajatel jagada fotosid ja videoid, kasutada filtreid ja lohistada funktsioone ning suhelda jälgijatega.
Turundusstrateegia, kus ettevõtted kasutavad sotsiaalmeedia mõjutajaid, et suurendada toodete või teenuste teadlikkust ja müüki.
Mõõdik, mis näitab, kui mitu korda konkreetne reklaam või postitus on kuvatud veebis kasutajatele.
Internet Protocol address, mis on ainulaadne numbriline identifikaator, mida kasutatakse seadmete ja arvutivõrkude tuvastamiseks ja ühendamiseks internetis.
Populaarne programmeerimiskeel, mida kasutatakse sageli interaktiivse veebisisu loomiseks ja veebisaitide funktsionaalsuse parandamiseks.
Üks levinumaid digitaalsete piltide failivorminguid, mis kasutab andmepakkimist, et vähendada failide suurust ilma pildikvaliteeti märkimisväärselt halvendamata. Rastergraafika.
Märksõnad, mida kasutatakse otsingumootorites ja SEO-s, et aidata veebisaitide liiklust suurendada.
Mõõdik, mis näitab, kui mitu korda kasutajad veebisaidi lingile klõpsavad või reklaami näevad.
Ettevõtte visiitkaart internetis. Arvatavasti üks odavaim ja effektiivseim turunduskanal.
Loe kodulehtede tegemisest lähemalt.Mõõdik, mis näitab, kui mitu külastajat veebisaidil mingi soovitud tegevuse- nagu toote ostmise või uudiskirjaga liitumise- lõpule viivad.
Veebisaidi visuaalne kujundus ja paigutus, mida kasutatakse brändi esindamiseks ja kasutajakogemuse parandamiseks.
Teenus, mida pakutakse klientidele nende küsimuste ja probleemide lahendamiseks ning rahulolu tagamiseks.
Kogemus, mida klient saab ettevõttega suheldes, sealhulgas nende veebisaidil navigeerimine ja toodete ostmise protsess.
Veebisaidi parandamine, et suurendada konversioonimäära ja külastajate kliendiks muutmise võimalust.
Meetmed ja protsessid, mis tagavad veebisaidi ja kasutajate andmete turvalisuse ja kaitsevad seda rünnakute eest.
Veebileht, kuhu külastaja jõuab klikkides reklaamil, e-kirjal või otsingumootoris oleva lingi kaudu. Maandumisleht on suunatud ühele kindlale eesmärgile.
Loe maandumislehtede valmistamisest.Veebisaidi optimeerimise strateegia, mis keskendub oma kodulehe lingi teiste kvaliteetsete veebisaitide sisusse saamisele.
Aeg, mis kulub veebisaidi lehtede laadimiseks, mida mõjutab lehe sisu maht ja hostingu kvaliteet.
Mõõdik, mis näitab konkreetse veebilehe usaldusväärsust ja autoriteeti otsingumootorite silmis.
Veebisaidi külastajate allikad, sealhulgas otsingumootorid, sotsiaalmeedia, e-kirjad, reklaamid ja otsetraffic.
HTML elemendi kirjeldus, mis kirjeldab lühidalt veebilehe sisu otsingu tulemustes.
Sõnad või fraasid, mis aitavad otsingumootoritel mõista, mis teemal veebisait räägib.
Veebisaidid, mis on kättesaadavad mitmes keeles, et jõuda suurema rahvusvahelise publikuni.
Protsess, kus analüüsitakse, milliseid märksõnu ja fraase inimesed otsingumootorites kasutavad, et paremini mõista, kuidas saavutada paremat positsiooni otsingumootorite tulemustes.
Väikesed animatsioonid või muud interaktsioonid veebisaidil, et suurendada kasutajakogemuse interaktiivsust. Näiteks animatsioon kui hiirega nupule minnes nupu värv vahetub.
Veebisaidi optimeerimine mobiilseadmetele, sealhulgas kasutusmugavuse, laadimiskiiruse ja reageerimisvõime parandamine.
Protsess, mille käigus jälgitakse veebisaidi statistikat, et teha parandusi ja optimeerida tulemusi.
Protsess, mille käigus müüakse veebisaitidel tooteid või teenuseid.
Strateegia, mille käigus kasutatakse spetsiifilisi märksõnu, et jõuda kindla publikuni, kes otsib konkreetseid tooteid või teenuseid.
Veebilehel asuv graafiline element, mida kasutatakse tavaliselt navigeerimiseks, tegevuste käivitamiseks või vormide esitamiseks.
Efekt, kus taustapilt liigub aeglasemalt kui esiplaanil olevad objektid, luues 3D-liikumise illusiooni.
Mobiiltelefon, millel on lisaks tavapärastele funktsioonidele ka internetiühendus ja võimekamad rakendused, mis võimaldavad paremat kasutajakogemust ja mitmekülgsemat interaktsiooni.
Veebilehe või sisu kättesaadavus ja leitavus otsingumootorites ja sotsiaalmeedias, mis võib suurendada saidi liiklust ja kasutajaskonda.
HTML elemendid, mida kasutatakse loendi, menüü või navigatsioonielementide kuvamiseks veebilehel. Nimekirju saab kasutada ka sisu struktureerimiseks ja esitamiseks.
Veebipõhised rakendused, mis otsivad ja kuvavad veebilehtede tulemusi vastavalt otsingusõnadele või fraasidele.
Veebilehe kiiruse, jõudluse, sisu ja SEO (otsingumootori optimeerimine) parendamine, et saavutada parem kasutajakogemus ja nähtavus otsingumootorites.
E-kaubanduse funktsioon, mis võimaldab kasutajatel valida ja salvestada tooteid, mida soovitakse osta, enne kui tehing lõplikult sooritatakse.
Veebilehe või sisu struktuuri ja disaini paigutus, mis võimaldab kasutajatel leida ja navigeerida veebilehel lihtsamalt ja tõhusamalt.
Lisandmoodulite loomine, mis laiendavad veebisaidi funktsionaalsust ja võimaldavad lisada uusi funktsioone ja võimalusi.
Veebiarenduse protsess, mille käigus luuakse ja hoitakse veebisaiti või rakendust, kasutades programmeerimiskeelt ja -vahendeid.
2D-viivakood, mis võimaldab salvestada ja jagada teavet, nagu URL-e, kontaktteavet, tooteteavet ja muud.
Veebidisaini meetod, mis tagab, et veebisait kohandub erinevate seadmete ja ekraanide suuruste jaoks automaatselt, tagades parema kasutajakogemuse.
Tarkvaraprogrammid, mis koguvad ja analüüsivad veebiandmeid, et toota automatiseeritud tulemusi ja optimeerida veebisaitide jõudlust.
Digitaalse turunduse strateegia, mis keskendub sisuloojale, et toota ja jagada kasulikku ja väärtuslikku sisu, et meelitada ja hoida publikut.
Otsingumootori optimeerimine, mis hõlmab veebisaidi sisu, struktuuri ja jõudluse parendamist, et saavutada parem nähtavus otsingutulemustes.
Digitaalse turunduse strateegia, mis hõlmab sotsiaalmeedia kasutamist, et edendada brändi, tooteid ja teenuseid, suurendada müüki ja suhelda publikuga.
Veebilehel kuvatud silt või märksõna. Kasutatakse ka koodijupi kohta.
Tarkvaralahendused, mis võimaldavad ettevõtetel automatiseerida turundustegevusi, nagu e-posti turundus, sotsiaalmeedia turundus ja rohkem.
Veebiaadress, mis tuvastab konkreetse veebilehe aadressi ja asukoha.
Veebisaidi usaldusväärsus, mida mõjutavad mitmed tegurid, sealhulgas disain, sisu ja turvalisus.
Andmeanalüüsi protsess, mis võimaldab ettevõtetel jälgida ja mõõta veebisaitide liiklust, kasutajate käitumist ja muid olulisi näitajaid.
Veebilehe kujundamine, mis hõlmab kasutajaliidese, lehe struktuuri, värvide, kirjasuuruse ja muude elementide kujundamist, et tagada parem kasutajakogemus.
Teenuse mis võimaldab veebisaitide majutamist ja kättesaadavaks tegemist internetis.
Veebimajutus on teenus, mis võimaldab veebisaitidel olla kättesaadavad internetis. Veebimajutusettevõte võtab enda peale veebisaidi hoidmise ja levitamise.
Webflow on veebidisaini ja veebilehe loomise platvorm, mis võimaldab kasutajatel ilma koodi kirjutamata luua unikaalse kujundusega ja professionaalseid veebilehti. Webflowst saab lähemalt lugeda meie kirjuatud artiklist.
WordPress on avatud lähtekoodiga sisuhaldussüsteem, mis võimaldab kasutajatel luua veebilehti, blogisid ja rakendusi. WordPressi kasutatakse laialdaselt kogu maailmas ning sellel on suur kogukond ja palju saadaolevaid teemasid ja pluginaid.
Meetod, kus A/B testimisel testitakse kõige erinevamaid versioone, mida on võimalik välja mõelda, et leida parim tulemus.
Majandusmõõdikud, mida kasutatakse majandusnäitajate hindamiseks, nagu näiteks SKP, tööpuudusmäär jne.
Reklaamikampaaniad, kus kasutatakse erinevaid meediume ja platvorme üheaegselt, et jõuda erinevate sihtgruppidega ja suurendada reklaami efektiivsust.