Miks tellida kodulehe kriitika?
Kodulehe kriitika on erapooletu
Kodulehe kriitika pakkumise alustalaks on erapooletus. Sinul endal, veebidisaineril, veebiagentuuri projektijuhil ja kõikidel on mingil määral omad eeldused ja huvid mängus. Kes tahab töö kiiremini kaelast ära saada ja kellel on vaja projekti eelarve piires hoida. Sina tahad aga võimalikult head veebidisaini saada ja võid kalduda ülemõtlemisele.
Kui tellid kodulehe kriitika saad erapooletu olukorra kirjelduse. Kuidas sinu koduleht tundub eriala spetsialistile kes seda pole teinud.
Avastad uusi vaatenurki
Inimesed näevad asju erinevalt. Olgugi, et kodulehe kriitika vundamendiks on ekspert teadmised veebilehtede disainist, konversiooni optimeerimisest ja front-end arendusest on seal alati juures unikaalne vaatenurk.
Kui oled oma kodulehe tellinud mõnest reklaamiagentuurist või suuremast veebiagentuurist on see kindlasti kvaliteetne aga olen enam kui kindel, et seal on asju millega pole arvestatud, mis on töö käigus läinud katki või mis lõppkokkuvõttes ei tööta nii hästi nagu nad peaksid.
Tegemist on kriitikaga
Tõepoolest tegemist pole mugavus vaid ebamugavus teenusega. Kellegile meist ei meeldi saada kritiseeritud. Aga mõtle hetkeks. Kas sa tahad, et sinu kodulehe kitsaskohad leiab ülese ettevõte kes sellele spetsialiseerub? Või soovid sa, et veebilehe külastajad ekraani taga kikuvad juukseid peast välja ja mõtlevad miks midagi nii töötab või kuidas nad enda jaoks olulise infoni jõuavad?
Usun, et parem on murekohtadele julgelt otsa vaadata ning nendega tegelema asuda mitte neid ignoreerida.
Kodulehe konversioonimäär paraneb
Olen enam kui kindel, et kui sa võtad kodulehe kriitika raporti aluseks ja lahendad seal esiletoodud probleemid ära siis sinu kodulehe konversioonimäär paraneb. Kindlat protsenti kui palju välja ei saa tuua kuna see oleneb ju väga hetkeolukorrast ja millised külastajad kodulehele satuvad aga võin vihjates öelda, et ideaalsel juhul võib see % olla isegi kahe kohaline number.
Saad planeerida oma tegevusi
Kodulehe kriitika annab sulle ülevaate sinu ühe kõige olulisema turunduskanali hetkeolukorrast.
Kodulehe pidev parendamine on võtmetähtsusega. Kriitika põhjal saad oma veebilehte täiustada ja arendada, et see vastaks ajakohastele standarditele ja kasutajate ootustele. Võibolla saad aru, et vaja on ainult pisimuudatusi ning saad turunduseelarvet jagada teistesse kohtadesse.
Kodulehe kriitika ei kohusta midagi tegema
Sa saad kodulehe kriitika raporti ja võid sellega omal ajal tutvuda. Sa võid seda tegelikult täielikult ignoreerida. Usun, et see pole mõistlik aga kui arvad, et väljatoodud punktid pole sinu jaoks olulised siis nii on.
Kui sa lähed aga veebiagentuuri ja soovid oma kodulehte parandada siis peale esmast asjade ülevaatust on vähemalt eeldus, et sa liigud projektiga edasi ka teisse etappi ja hakkad kodulehte parandama.
Telli kodulehe kriitika
Kodulehe kriitika maksab 49€+km. Suure tõenäosusega on see kõige suurema ROI-ga (Return of invest ehk siis investeeringu tagasi teenimise määr) turundusteenus turul.
Telli kodulehe kriitika siit: https://kodulehekriitika.framer.website/