Veebibannerid
Hästi disainitud animeeritud ja staatilised veebibännerid on digitaalse turunduse olulised relvad, mis haaravad vaatajate tähelepanu ja edastavad sõnumit koheselt ning meeldejäävalt. Aitame teid nii staatiliste kui animeeritud HTML5 bänneritega. Soovitame strateegiaid, kuidas bännerreklaam teie ettevõtte jaoks kasumlikult tööle panna. Pakume välja mida ja kuidas testida ning seeläbi parandada tulemusi.
Bännerite kujundamine
Animeeritud HTML5 ja staatilised reklaam bännerid
Veebibännerite animeerimine köidab vaatajate pilku. Animeeritud bännerreklaam võimaldab teie brändi sõnumil silma paista tavapäraste staatilise graafika seast. Bännerite animatsioon lisab sügavust ja võimaldab selgemaid sõnumeid esitada lühikese aja jooksul. Eelistame animeeritud bännerid kodeerida käsitsi kasutades GSAPi. Oma töös oleme kasutanud nii GoogleWebDesigner, Bannerflow kui muid alternatiivseid kasutajaliidese põhiseid banneri animeerimisplatvorme.
Bännereid kujundamine nii Google kui teiste reklaamivõrgustike jaoks. Samamoodi enamlevinud sotsiaalmeedia kanalitesse nagu Facebook, Instagram, X, LinkedIn jne.
Sotsiaalmeedia bännerite, profiili ja kaanepiltide kujundamine
Sotsiaalmeedia kaanepilt on sageli esimene asi, mida külastajad või jälgijad näevad, kui nad jõuavad teie profiililehele. Esimene mulje on oluline ning kaanepilt aitab luua visuaalse identiteedi, mis peegeldab teie brändi või isiksust. Hästi kujundatud kaanepilt annab edasi anda teie brändi või isiksuse väärtusi, sõnumit ja visuaalset stiili.
Hästi kujundatud sotsiaalmeedia kaanepilt oluline tööriist, mis aitab luua positiivset esmamuljet, tugevdada brändi tuntust ja seotust ning jutustada oma lugu. Olgu tegu ettevõtte või persoonibrändiga, võib see visuaalne element mängida olulist rolli teie sotsiaalmeedia strateegias. Aitame teie ettevõttele või persoonibrändile kujundada proffessionaalse LinkedIni,Facebooki või mõne muu sotsiaalmeedia kanali kaanepildi. Kui teie ettevõttel puudub unikaalne bränding saame kõigepealt aidata sellega. Loe logo ja brändid kujundamisest siit.
Korduma Kippuvad Küsimused
Bännerreklaami kohta
Miks on Give digiagentuuri parim bännerreklaami loomiseks?
Me võtame ühtemoodi tõsiselt nii suuri UI/UX projekte kui ka pisemaid bänneri kujundusi.
Igale bänneri projektile läheneme algusest ja loome unikaalsed loovlahendused. Osad agentuurid ja bännerite disainerid leiavad, et valmiskujunduste põhjade kasutamine on hea võimalus aega kokku hoida ja nii kasumit teenida. Gives vaatame bänneri disaini projekte kui pisikesi sprinte kus tänu suurele kogemusele saame luua kiiresti midagi mis paistab silma ja toob tulemust.
Miks kasutada bännerreklaami?
Bännerite kasutamine on üks lihtsamaid viise oma reklaami sõnumi edastamiseks. Nii saate oma pakkumist tutvustada uutele klientidele ja suurendada müüki.
Bännerid on ideaalsed ja taskukohased brändi tuntuse suurendamiseks. Kui teil pole käimas kampaaniat siis on hea hoida oma ettevõtet pildis.
Re-marketing kampaaniad. Saate ennast meelde tuletada endistele klientidele või veebikülastajatele kes on teie toote ja teenuse vastu huvi tundnud. Sellised sihitud bännerreklaami kampaaniad on osutunud väga edukaks.
Mis formaadis bännerid töötavad kõige paremini?
Google ja muude reklaamivõrgustike kasutamisel soovitame teha kõik kampaania regioonis pakutavad mõõdud.
Kui peame välja tooma kindlad mõõdud siis soovitaksime kindlasti teha 1200x1200 ruudu, 336x280, 300x250 ruudud, 300,600 skyscraperi ja 728x90 horisontaalse banneri. Kuna palju kasutatakse ka mobiilseid seadmeid siis on 320x100 ka heaks mõõduks kuigi sinna on viisakat loovlahendust juba raskem teha.
Kuidas saate bännerreklaami sihtida?
Sõltuvalt kasutatavast keskkonnast ja kampaania tüübist on erinevad võimalused.
Google võrgus saab sihtida näiteks seadme, asukoha, keele, soo, vanuse ja kasutaja huvide järgi. Lisaks saate kontrollida millistes keskkondades teie reklaami näidatakse
Kus ma saan ise bännereid kujundada?
Võid vaadata Canva programmi. Canva.com
Kui soovid tõsisemalt veebibännerite kujundamisega tegelema hakata siis fototöötluseks sobib Adobe Photoshop, vektorgraafika loomiseks Adobe Illustraator. Võid kasutada ka teisi programme nagu näiteks Figma, Affinity Designer või Sketch. Gives kodeerime animeeritud bännerreklaami enamasti käsitsi või keerukamate lahenduste puhul kasutame spetsiaalset tarkvara mis aitab antud loovlahendust kõige paremini teostada.
Animeeritud vs Staatiline bännerreklaam
Igaljuhul kui on võimalik soovitame kasutada animeeritud bännerreklaami.
TheBannermen andmetel on animeeritud bännerid kuni 4,5 korda effektiivsemad. Animeeritud bännerid tõmbavad paremini pilku ja panevad kasutajat teie bännerisse süvenema. Kui midagi on ümbritsevast sisust erinev siis see jääb alati silma.
Mis programmis te HTML5 bännereid animeerite?
Animeeritud bännerid enamikel juhtudel kodeerime käsitsi. Nii saame kõige kiiremad laadimisajad ja optimaalse bännerite mõõdustamis kiiruse.
Spetsiifiliste kampaaniate ja vajaduste puhul kasutame erinevaid programme mis sobivad konkreetse bännerreklaami kampaania loomiseks kõige paremini.
Kas teil on Google Sertifikaadid?
Ei ole.
Me oleme pigem spetsialiseerunud veebibännerite loovlahenduste kujundamisele ja animeerimisele ning pole Google Sertifikaatide tegemist pidanud vajalikuks.
Kuidas tagate, et loodud bänner sobib minu brändiga?
Meie disainer arvestab alati teie olemasoleva brändi visuaaliga ning disainib bännerid sellega sobivaks. Ideaalis saadate te meile ka oma brändiraamatu ja kõikide loodavate kujunduste puhul järgime seda.
Kui brändiraamatut veel ei ole siis võibolla oleks mõistlik alustada selle kujundamisest. Lähemalt saate lugeda firmastiili ja logo kujundamise teenuse lehelt.
Kui palju maksab bänner?
Bänneri hind algab 100€+km. Iga lisanduv mõõt tuleb soodushinnaga. Täpne hind sõltub visuaalsest lahendusest ja kliendi soovidest.