Maandumislehe disain ja arendus
Maandumislehed ehk inglise keelses
Maandumislehe disain ja arendus
Maandumislehe juures on UI/UX disainil üli oluline eesmärk edu saavutamisel. Kasutajal kulub 0,05 sekundit arvamuse loomiseks ja see toimub ainult läbi maandumislehe disaini. Hästi konverteerivate maandumislehtede kujundamine on maraton mitte sprint.
Teeme maandumislehe kujundusest veebibrauseritele arusaadava koodi. Vajadusel liidestame API-dega. Animeerime ja muudame teie maandumislehe omanäoliseks, et tuua maksimaalselt tulemusi.
Maandumislehe konversiooni optimiseerimine ehk CRO teenus
Parimaid tulemusi ei saavutata üle öö. Nii nagu spordis, tuleb heade tulemuste saavutamiseks näha püsivalt vaeva. Oleme Gives teinud maandumislehti eri tüüpi klientidele. Kõige rohkem kogemust on meil panganduse, kindlustuse, meditsiini ja telekomi aladelt.
Maandumislehe AB testimine
AB testimine tähendab väga lihtsalt seletades seda, et ühest maandumislehest näidatakse kasutajatele kahte konkureerivat versiooni. Mõlemale versioonile saadetakse samasugune arv külastajaid ja seejärel mõõdetakse kumb variant toob paremat tulemust. AB testimine on üks lihtsamaid ja täpsemaid võimalusi parandada oma digitaalsete kampaaniate tulemuslikust.
Maandumislehe AB testimise puhul tasub tähelepanu pöörata sellele, et kindla komponendi muudatuse tähtsust saab hinnata ainult siis kui vaid seda elementi on muudetud. Kui muudatusi on rohkem siis on tegemist split-testiga.
Soovid maandumislehte?
Müügile suunatud maandumislehtede kasutamine tuleb kasuks igale ettevõttele. Paindlikkus, kogemus ja reageerimiskiirus teevad Givest hea partneri digitaalsete reklaamikampaaniate ja maandumislehtede kujundamisel ning arendamisel. Võtke ühendust ja arutame kuidas saaksime teie maandumislehed panna tulemusi tooma.
Kui teie ettevõttel on püsivalt vaja maandumislehtede kujundamist ja UI/UX disaini võib teile pakkuda huvi ka meie piiramatu disaini pakett.