UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
Koduleht

Sa ei tee kodulehte endale

Hea koduleht ei räägi sinust. Hea koduleht peab kõnetama su klienti. Loe, mida inimesed päriselt ootavad, kui nad su veebi avavad.
Kliiniku koduleht

TL;DR: Hea koduleht ei räägi sinust. Hea koduleht räägib sellest, mida sinu klient vajab, tunneb ja loodab. Kui tahad, et veeb müüks, loo esmalt usaldust, ära eelda arusaamist ja ära tee turundusest karjumist. Usalda disainerit, mõtle läbi kasutajateekond ja loo kogemus, mis ei jäta kedagi külmaks. Ka mobiilis.

1. Usaldus tuleb esimesena

Inimene, kes esimest korda su lehele jõuab, ei tunne sind. Ta ei tea, kas sa saad hakkama. Hea disain loob usaldust. Ja seda alla ühe sekundi.

Selleks on vaja:

  • kaasaegset disaini ja selget informatsiooni arhidektuuri,
  • rütmi ja ruumi,
  • usaldada inimesi kellega töötad.

Disain ei ole tellimustöö, vaid koostöö. Kui logo peab veel suurem olema ja nupp punasem, siis see ei ole päris õige koostöö. Sina tunned oma brandi ja teenust. Veebidisainer aga teab kuidas teha oma tööd. Usalda. Ja räägi kaasa strateegiliselt mitte ära lasku detailidesse. Detailid loevad aga kui sa töötad kogemustega disaineriga kes oma tööst hoolib siis usu mind logo suurused ja nuppude värvid on läbi mõeldud. Kui sa ei suuda usaldada siis on aga targem alustada sellest, et kuidas endale õige veebipartner leida.

2. Pane inimene unistama

Hea veebileht ei räägi ainult mida sa teed. See näitab, miks see inimese elu paremaks teeb. Sa ei pea alati rääkima faktide keeles aga tähtis on, et sa ei annaks katteta lubadusi.

Kui visuaalid, sõnad ja rütm loovad tunde, et “ma tahan seda kogeda”, siis hakkab tööle kujutlusvõime. Ja just see toobki kontakti.

3. Ära eelda, et inimene saab sinust aru

Sa tead oma teenusest kõike. Aga su külastaja ei tea.

Kui ütled: “Me loome modulaarseid ärilahendusi,” siis tema loeb: “???”

Siit sünnib konflikt:

  • Tahaks rohkem selgitada. Panna rohkem infot.
  • Samas ei taha, et leht jääks pikaks ja väsitavaks.

Tegelik lahendus: ütle tähtsad asjad lühidalt, ja ehita võimalus info sügavamalt avada neile, kes seda otsivad.

Eriti keerulised projektid on meditsiini teemalised kodulehed. Sul on korraga seotud delikaatsus, usaldus ning sõbralikkus. Inimene tahab tunda, et ta on hoitud. Samas rääkides keerulises meditsiini keeles ning eriala terminitega võid kindel olla, et ajad kõikidel pea valutama ja nad lahkuvad.

4. Turundus ei ole rohkem sulgi

Kui “müügistrateegia” koosneb sellest, et "banner võiks suurem olla" ja "värvi võiks juurde panna", siis see pole turundus.

Turundus on inimese probleemi mõistmine ja selle sidumine sinu teenusega nii, et tal tekib tunne: “vau, see lahendab mu mure.”

Hea veeb on nagu valuvaigisti – ta ei räägi, ta aitab. Ja siis enam ei küsita, palju maksab.

5. Kas leht juhatab või eksitab?

Kui inimene jõuab su lehele, siis ta peab saama kohe aru:

  • Kus ma olen?
  • Mida ma saan teha?
  • Mis järgmiseks?

See on kasutajateekond. Ja see ei teki juhuslikult. Hea veebidisainer ei tee lihtsalt kujundust. Ta mõtleb liikumise läbi. Siinkohal pead arvestama, et sina tead oma toodet ja brändi. Külastaja ei pruugi seda üldse teada või vähemalt ei tea ta seda nii hästi.

Veel 4 asja, mida klient vajab (aga ei oska küsida):

6. Veatu mobiilis.

60%+ külastusi tuleb telefonist. Sa võid ise küll kontoris suure ekraani taga olla kuid kui suur osa külastajatest näeb sinu kodulehte teistsuguses seadmes ja seal logiseb, siis on mäng läbi.

7. Päris inimesed, mitte stock-fotod.

Usaldus tekib siis, kui inimene näeb, et päriselt eksisteerid. Loo päris side külastajaga.

8. Hinnainfo – või vähemalt lihtne tee selle juurde.

Kui hind ei ole avalik, siis tee kontakti võtmine imelihtsaks. Samas miks sa peaksid oma hinda häbenema? Pane see välja. Kui teed head tööd võid küsida ka head hinda. Ja kvaliteetne bränd ning koduleht aitavad enesekindluse tõstmisel.

10. Ära tee lihtsalt samasugust kodulehte nagu konkurendil.

Mõnikord tundub lihtne teen täpselt samasuguse kodulehe nagu teistel. Aga kas see räägib loo? Müüb? Miks sa arvad, et teiste leht on hea?

Siinkohal on küll üks kasutusmugavuse reegel. Inimesed viidavad rohkem aega teistel kodulehtedel ja eeldavad, et sinu oma töötab samamoodi. Aga ma võin sulle öelda. Enamus kodulehti saaksid olla palju paremad. Ja need kes teevad parema näevad seda tulemustest. Mõtle kas tahad olla liider või sabas sörkija.

Tahad endale päriselt head kodulehte?

Kui see postitus pani mõtte liikuma ja tundub, et su koduleht võiks kõlada veidi teises helistikus – siis võta ühendust.