Logo kujundamine ja brändiraamatu disain
Meie kujundatud logod
Ettevõtte logo disainimine
Hea logo kujunduse retsept koosneb graafilise disaineri maitsest, kogemusest, intuitsioonist ja taustainfo kogumisest. Firma logo kujundamine ei ole lihtsalt fondiga ühe sõna arvutisse kirjuitamine. Lihtsuses peitub aga võlu aga pisikesed detailid logol loovad lõpptulemuse. Teie kliendid märkavad logo kvaliteeti alateadlikult.
Logo kujundus peab eristama ettevõtet konkurentidest ehk seal peab olema karakterit. Ühevärviline logomärgi kasutusvõimalus on rangelt soovituslik. Kujundamisel peab graafiline disaineri arvestama, et logo oleks kasutatav ka võimalikult väikeses suuruses. Hea firma logo kujundus on ajatu ning meeldejääv.
Tugeva brändi identiteedi disainimisel eelistame klassikalist logo disaini. Sobiva projekti puhul eksperimenteerime graafilise disainiga ning kujundame ka erilisemaid firmastiile. Üldjuhul jäävad need kampaania või üritus brändingu projektidesse. Teinekord, kui teame, et bränd on praktiliselt täies ulatuses digitaalne, lubame endale dünaamilisemat lähenemist.
Arutame sinu logo kujundamist ja brändiraamatu loomist? Võta ühendust ja disainime teile kvaliteetse firmastiili.
Brändiraamatu kujundamine
Brändiraamatu (ehk korporatiivse visuaalse identiteedi käsiraamatu) eesmärk on panna paika ettevõtte logo ja visuaalse identiteedi kujundamise reeglid. Kuidas kasutada teie ettevõtte logo kujundustel ja kuidas disainida brändi turundusmaterjale nii, et need esindaksid firmat parimast küljest. Sõltuvalt brändiraamatu mahukusest võib see sisaldada lisaks logo kasutamise reeglitele ja juhistele ka palju muud.
Brändiraamatu ehk CVI (Corporate Visual Identity) kujundamine ei ole üleliia keeruline ja see on kasulik ka väiksematele ettevõtetele, et kindlustada kujunduste ühtne joon ja kvaliteet. Sõltuvalt teie ettevõtte vajadustest saame välja pakkuda kõige optimaalsema sisu. Väiksemas mahus defineerime lihtsalt logo kujundustel kasutamise reeglid, brändi värvid ja kirjatüübid.
Minimaalselt võiks brandiraamatus olla logo kasutatavad versioonid ja reeglid. Ettevõtte logo kujunduses ja turundusmaterjalides kasutatavad brändi värvid ning kirjatüübid. Üldjuhul on välja toodud ka põhiliste brändimaterjalide kujundusnäidised. Visiitkaardid, kirjapõhjad, reklaamipõhjad, presentatsiooni slaidid, uudiskirja ja veebilehe kujundusvaated, sotsiaalmeedia postituste näited ning muu graafiline disain.
Brändiraamatuga koos saadame teile ka erinevad logo kujundus versioonid. Nii saate logo kasutada kõikvõimalikes turundus ja kujundus materjalides ning logo kvaliteet on alati parim.
Korduma Kippuvad Küsimused
Logo kujunduse kohta
Mul on logo kujundus olemas aga vajan kodulehte ja erinevaid graafilise disaini lahendusi?
Super! Sellisel juhul kui logo kujundus on juba tehtud saame aidata nii kodulehe kujundamisega kui ka erinevate graafilise disaini töödega.
Juhul kui teie logo on kujundatud väga pikka aega tagasi saame aidata logo kaasajastamise ning brändiraamatu disainiga.
Kui palju maksab logo kujundus?
Logo hind sõltub firmastiili projekti keerukusest. Teame, et ümmargune vastus teid ei aita aga kindlat logo kujundamise hinnakiri on keerukas välja tuua. Minimaalselt peaks logo kujundamisel arvestama 1200€+km
Logo kujundus on investeering pikkadeks aastateks ning usume, et kvaliteetsesse logo disaini on oma hinda väärt. Logo loomisel tasub arvestada sellega, et erinevas staadiumis ettevõtete puhul logo kujundamise protsess erineb.
Logo tellimisel võiksite arvestada ka brändiraamatu disainimisega. Siinkohal on oluliseks hinda kujundavaks teguriks töö maht ja kaasnevad kulud. Kas katsetatakse erinevaid trükitehnoloogiaid ja disainitakse ning toodetakse prototüüpe või on tegu pelgalt digitaalse CVI-ga.
Logo kujundamise hinnale võib lisanduda ka kirjatüüpide litsentsid. Fondid võivad maksta mõnekümmnest eurost kuni kümmnete tuhandeteni. Brändiraamatu koostamisel võivad tekkida seotud kulud fotode produtseerimise või ostmisega. Kõik kaasnevad kulud arutatakse kliendiga kindlasti eelnevalt läbi ja vähemalt Givest logo tellides võite olla kindlad, et üllatusi ei tule.
Kuidas käib firma logo kujundamine?
Logo kujundamise projekti puhul on tähtis kõigepealt aru saada kes ja millele logo vajab. Millised on logo eesmärgid jne. Eesti ja Tallinna logo disaini klientidega hea meelega kohtume, et asju arutada. Muus osas teeme nö vabas vormis ülevaate videokõne teel.
Kui näeme, et saaksime antud logo kujundamise projektiga aidata ja meil on ühine arusaam mida on vaja ning oleme kindlad, et suudame disainida suurepärase logo mis lõppkliendile sobib ja meeldib saadame välja hinnapakkumise.
Kõik logo ja firmastiili disaini projektid arveldame Gives 100% ettemaksuga. Ehk siis logo ja firmastiili kujundus töö hakkab peale arve maksmist. Kõigepealt saadame teile küsimustiku, et saada võimalikult täpne ülevaade teie tegevusest, klientidest ja ootustest logole.
Kui olete küsimustiku meile tagasi saatnud hakkab logo disainer kujundama. Logo disainimne loov protsess ja üldjuhul eelistame siin ajalisi piiranguid vältida. Muidugi kui on võimalik. Kui teil on kiiresti vaja proffessionaalset logo kujundust siis usun, et just Give graafiline disainer suudab tänu oma pikaaegsele kogemusele pakkuda Eesti parimat kiiruse ja kvaliteedi suhet. Ideaalis tuleks logo kujundus projektiga rahulikult toimetada, et saavutada parim lõpptulemus. Kindlasti lepime teiega kokku tähtajad millal kujunduskavandeid presenteeritakse ja te ei pea muretsema ära kaduva disainerite pärast.
Üldjuhul kujundame teile esmalt 3-5 erinevat logo kontseptsiooni. Pärast esmaste logokavandite esitlemist muutub protsess vabamaks. Enamasti on seal olemas juba võitja logo ning asume seda tagasiside põhjal viimistlema. Võib juhtuda, et esimese korraga ei saa logo kujundust korvi. Sellisel juhul arutame kliendiga läbi, et mis esitletud logokavandite juures ei tööta. Meie jaoks ei ole see mitte mahavisatud töö vaid teadmine millised logo disainid teie ettevõttele ei sobi. Ehk väga tugev alus mille põhjalt edasi disainida.
Kui sobiv logomärgi kujundus on leitud siis disainime sellest erinevad versioonid nii trükis kui digitaalselt kasutamiseks. Sõltuvalt lõpplikust logo kujundusest võime teha ka eri värvilised lahendused. Logod saadame teile erinevates formaatides, et saaksite neid muretult erinevates veebi ja graafilise disaini projektides kasutada.
Mis formaadis te logo failid saadate?
Lõplikud logod saadame trükiste jaoks CMYK värviformaadis .pdf failitüübina. Digitaalsete kasutuskohtade jaoks saadame RGB logo .svg ja .png või .jpg failidena.
.pdf ja .svg on vektor formaadid ja nende eelis on selles, et logo saab ilma kvaliteedi kadudeta suurendada või vähendada.
Nendes failiformaatides saate logo kasutada erinevates kujundustes. Juhul kui on kindlaid erisoove muude formaatide osas tasub enne projektiga alustamist täpsustada.
Miks see ettevõtte bränding oluline on?
Teie ettevõtte bränd on firma nägu. Kui teil on lohakas või kehva disainiga bränd ei mõju teie ettevõte ka usaldusväärselt. Logo on kui ettevõtte näpujälg. Kindlasti ei tasuks logo kujundamisel kasutada valmisgraafikat või vaadata seda kui tarbetut elementi mis tuleb lihtsalt kuidagi ära teha. Hea logo kujundus on investeering pikkadeks aastateks ja esindab teie ettevõtet.
Mis Logo kujundus programme te kasutate?
Kasutame Adobe Creative Cloudis olevat kujundustarkvara. Logod kujundame Adobe Illustraatoris
Soovitage tasuta logo kujundamise generaator?
Kahjuks ei oska nõu anda. Give disainer kujundab kõik logod ise ja kogemus tasuta või ka tasuliste logo generaatoritega puudub. Võimalik, et nö logo kujundamise loovkontseptsioonide puhul kasutame moodsaid AI (Artificial Intelligence) lahendusi, et rikastada ideede panka. Kindlasti me ei võta sealt logo kujunduse valmislahendusi.
Kui otsustate kasutada logo kujundamiseks generaatorit soovitame veenduda, et saaksite logost kindlasti vektor formaadid. Lisaks tasub mõelda kas antud logo kujundus versiooni võivad kasutada sajad või tuhanded ettevõtted lisaks teile.
Milline on hea logo kujundus?
Hea logo kujundus sõltub ettevõtte vajadustest. Üldiselt võib öelda, et hea logo on lihtne, meeldejääv ja kasutatav erinevatel pindadel ning suurustes.
Kui soovite lähemalt teada mida meie logo disainer peab heaks logoks saate lugeda artiklit teemal Hea logo disain.
Logo disain ja brändiraamat on olulised
Logo on brändi osa. Bränd on kliendi tunnetus tootest, teenusest või firmast. See on iga kliendi jaoks unikaalne. Fakt on, et kliendid suhtuvad heasse disaini positiivselt. Hea logo kujundus loob usaldust ja näitab ettevõtte tugevust.
Tugeva bränd = usaldusväärsus = rohkem päringuid > suurem müük. Võta ühendust kui tahad kvaliteetset logo kujundust.